Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Handels- og leveringsbetingelser

Ekspedition

For langt de fleste varer bestilt på arius.dk er leveringstiden 2-5 hverdage. Skulle en vare være i restordre, fremsendes besked via e-mail, eller du kontaktes pr. telefon hurtigst muligt.

Alle priser på arius.dk er anført i DKK inkl. moms. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende.

Der tages forbehold for tastefejl, prisændringer og udsolgte varer.

Betaling
På arius.dk kan du gebyrfrit betale med følgende betalingskort: Visa, Mastercard, Visa Electron og American Express. Vi tager imod MobilePay på webshop og i butik. Man kan også betale via Anyday på webshop.

Fragt
Pakker sendes med GLS, og prisen for forsendelse fremgår under bestillingen i relation til din leveringsadresse samt størrelse af ordre. Enkelte varer kan falde udenfor angivne takster. Det gælder særligt tunge eller store forsendelser. Vi sender fragtfrit ordrer over 500 Dkr.

Vi gør opmærksom på, at varer til lande udenfor Danmark bliver pålagt gældende fragt, kontakt os evt. for info. Varer til ikke-EU lande bliver pålagt fortoldning. Dette vil blive opkrævet særskilt når ordren er afgivet.

Afhenter man ikke sin pakke, og den kommer retur til os, vil man blive opkrævet fragt, både for forsendelse til dig, og retur til os.

I øvrigt gælder følgende:
Der er 14 dages fuld returret og bytteret fra den dag varerne modtages. Er der tale om varer med tryk eller specialfremstillede varer, bortfalder returretten.

Varerne byttes ved at sende dem retur med GLS til Aríus, eller aflevere dem fysisk i forretningen i Helsingør. Varen skal leveres tilbage i væsentligt samme stand og mængde som ved modtagelse. Den enkelte vare skal tilbageleveres i sin originale emballage. Den originale emballage er en væsentlig del af varens værdi og er dermed afgørende for, om vi kan sælge varen som ny til en anden kunde.

Returporto betales altid af kunden, pakken skal sendes med GLS til adressen i Helsingør, og må ikke sendes til pakkeshop - sendes de til pakkeshop vil pakken ikke blive afhentet. Vi betaler porto for den ombyttede vare til samme adresse, som den første vare er bestilt til. Ønsker du, efter at have modtaget den den ombyttede vare, pengene retur, modregnes fragten for den ombyttede vare returbeløbet. (50dkr)

Skal varen sendes til anden adresse, kontakt os herom. Udfyld returnerings blanketten der følger med varen, og udfyld hvilken vare du ønsker byttet til eller evt. pengene retur. 
Hvis du ikke har returnerings blanketten længere, skal kvittering eller kopi af ordrebekræftigelsen medsendes returvaren hvorpå ordrenummeret står.

Købet kan fortrydes ved overdragelse til GLS, ved nægtelse af modtagelse eller sendes retur. Vær dog opmærksom på at evt. fri fragt frafalder herved, og modregnes returbeløbet.

Ønsker du at returnere din vare, eller bytte til anden størrelse, skal varen sendes med GLS til følgende adresse (ikke pakkeshop)
Aríus / Jim's Sadelmageri
v/James Hughes
Borsholmvej 39A
3000 Helsingør
Tlf. 30681063
Mail: vanessa@arius.dk

CVR Nr. 25488822

Udover ovenstående betingelser er forbrugeraftaleloven gældende.

Man er også velkommen til at komme op i showroomet i Helsingør og bytte sine varer fysisk. Adressen er Borsholmvej 39A, 3000 Helsingør. Se åbningstider under kontakt. 

Vii anbefaler at du sender pakken med trackingnummer, så den kan spores hvis den skulle blive væk i posten. Sender du med andre end GLS er det på eget ansvar, da det risikeres at pakken efterlades foran butikken udenfor åbningstid, og den bliver stjålet.

Reklamation
Som forbruger har man 2 års reklamationsret efter varen er modtaget, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

Reklamationer fremsendes ligeledes til ovenstående adresse i Helsingør (ikke pakkeshop), med seddel omkring hvad du vil reklamere over, samt kopi af kvittering. Sendes pakken til pakkeshop vil den IKKE blive afhentet. Returporto til os betales altid af kunden, og vi sørger for porto retur tilbage til dig.