Ekspedition
For langt de fleste varer bestilt på arius.dk er leveringstiden 2-5 hverdage. Skulle en vare være i restordre, fremsendes besked via e-mail, eller du kontaktes pr. telefon hurtigst muligt.

Alle priser på arius.dk er anført i DKK inkl. moms. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende.

Der tager forbehold for tastefejl, prisændringer og udsolgte varer.

Betaling
På arius.dk kan du gebyrfrit betale med følgende betalingskort: Visa, Mastercard, Visa Electron og American Express.

Fragt
Pakker sendes med GLS, og prisen for forsendelse fremgår under bestillingen i relation til din leveringsadresse samt størrelse af ordre. Enkelte varer kan falder udenfor angivne takster. Det gælder særligt tunge eller store forsendelser. Vi sender fragtfrit ordre over kr 500 kr.

Vi gør opmærksom på, at varer til lande udenfor Danmark bliver pålagt gældende fragt, kontakt os evt. for info. Varer til ikke-EU lande bliver pålagt fortoldning. Dette vil blive opkrævet særskilt når ordren er afgivet.

I øvrigt gælder følgende:
14 dages fuld returret og bytteret fra den dag varerne modtages. Er der tale om varer med tryk eller specialfremstillede varer, bortfalder returretten. Julegaver byttes til og med 15. januar.

Varerne byttes ved at sende dem retur til Aríus. Varen skal leveres tilbage i væsentligt samme stand og mængde som ved modtagelse. Den enkelte vare skal tilbageleveres i sin originale emballage. Den originale emballage er en væsentlig del af varens værdi og er dermed afgørende for, om vi kan sælge varen som ny til en anden kunde.

Returporto betales altid af kunden.
Ved returnering af en vare skal kvittering eller kopi af denne kunne fremvises.

Købet kan fortrydes ved overdragelse til GLS, ved nægtelse af modtagelse eller returnering på adressen:

Aríus / Jim's Sadelmageri
v/James Hughes
Borsholmvej 39
3000 Helsingør

CVR Nr. 25488822

Udover ovenstående betingelser er forbrugeraftaleloven gældende.

Reklamation
Som forbruger har man 2 års reklamationsret efter varen er modtaget, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

Reklamationer fremsendes ligeledes til ovenstående adresse.